Torsdag 23 maj

0kommentarer

Idag är vår lilla Sia 8 månader, gratis till henne, vår lilla ögonsten.
 
Fick öppna tidigare idag men slutade vid kl 12.30, så det gjorde inte så mycket. Nu har jag suttit i soffan i några timmar och kommer nog fortsätta göra det resten av kvällen, jag är ledig imorn och det känns otroligt underbart. Vad jag ska hitta på under morgondagen återstår att se, det är lite väderberoende. Hade ju inte satt fel med en fet sol och värme, men som det ser ut nu får vi vara glad om regnet håller sig borta, kan inte begära så mycket.
 
Om en vecka har brännbollsyran dragit igång, torsdagen blir tjejcupens-dag. Jag är så laddad inför den helgen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Träffa vänner jag inte sett på länge, brännboll, musik, mat, dricka, gahh. Måste leva i verkligenheten en liten stund till. På onsdag kl 17.05 påbörjas resan norrut.
 

Kommentera

Publiceras ej