Hemma igen

0kommentarer

Igår efter en lång resa anlände jag äntligen hemma i Åmål. Resan hem började med flyg, mellanlandning i 13 timmar, en kall natt, flyg i 9,5 timme och sen tåg för att ta sig hit, men de var de värt!

Resan har vart jätte bra med fint väder, bad, god mat, härligt umgänge och en massa mys. Men det har även funnits en baksida av de hela, hemlängtan, längtan efter annan mat och magsmärtor. De sist nämnda är något jag dras med fortfarande.

Idag är planen att komna ikapp med allt här hemma, hinna packa upp (väskor från Enånger), träna, mysas med mina älsklingar. Imorn eftermiddag tar jag tåget till Sthlm igen för att hjälpa till under SIS, en stor badmintontävling. De bästa är också att Viktor kommer med och vi ska bo på hotell. Sen är även mamma där så jag får träffa henne :)

Nu inväntas karln i huset som är och tränar medan jag och Sia ligger och myser i sängen :)



Kommentera

Publiceras ej