Det här med att

0kommentarer

Uppdatera bloggen har väl varit sådär på slutet. För mig som läser många bloggar per dag blir jag alltid lite besviken om ingen har uppdaterat, sen är jag lika dålig själv. Inte för att jag har många läsare men för er som faktiskt är in här (love you) kan jag ju bli lite bättre.

Idag är det iaf onsdag och just denna dag innebär röntgen av min fot. Har en "taxi" som kommer och hämtar mig kl 12,25, lyxigt. Ska bli intressant att se om det visar någonting. Gick hyfsat att spela i helgen, men efter en lång dag med många matcher så strejkar den. Jag är iaf ett steg närmare att få veta något än vad jag vart tidigare och det är bra.

I övrigt har jag ca 5 stycken IKEA påsar med kläder som står vid skrivbordet som måste tas reda på. Var ju som sagt och shoppade i min egen garderob när jag var hemma i helgen. Nu vill jag ha vår så man kan börja använda alla vårkläder.

Bjussar på en bild från helgens tävling, på första plats min älskade fästman tillsammans med en underbar vän. Bra kombo!

Kommentera

Publiceras ej