Tid tillsammans

0kommentarer

Efter Viktors jobb i onsdag tog vi en tur med segelbåten, valde ett ställe där vi kastade i ankare och sedan satt i solen och fikade. En stor fördel med att bo där vi bor är att det inte tar någon tid att göra sånna här utflykter, på 30 minuter var vi ute och kunde njuta. 
 
 
För tillfället är jag och Sia ensamma hemma då Viktor är på grabbresa i Prag, känns ovanligt att inte ha honom hemma, såklart längtar vi ihjäl oss till han kommer hem på tisdag. Vad vore jag utan den killen? Inget. 
Älskar den här bilden på Sia och Viktor. 
 
För mig väntar jobb 15 till ca 22, och imorn 07.30-16. Kan lika gärna passa på att jobba när jag inte har min älskling att umgås med hemma, Sia ska vara med farmor som hon älskar, så behöver inte känna dåligt samvete där, skönt. 
 
 
Nu får vi se vad jag hinner göra innan jobbet, helst ingenting. 
 
Puss
 

Kommentera

Publiceras ej