Vakna tidigt

0kommentarer

Är inte ok att vakna klockan 07.10 på en söndag när man inte har något planerar för hela dagen. Inte snällt mot mina anda två som ligger och försöker sova heller. Nu en timme senare är jag ännu piggare men det är inte mycket livstecken som visar sig från sängen (jag har förflyttat mig till soffan för att inte störa).

Idag har jag inga stora planer förutom att jag ska ordna upp med saker inför jag ska ta tag med uppsatsen på riktigt imorgon. Sen ska jag sy (love it), och framförallt försöka komma fram till ett beslut. Sist men inte minst, övningsköra, jag vill ha det där jävla (ursäkta språket) kortet nu. Men som vanligt är jag så sjukt nervös, vill inte skada någon annan eller mig själv för den delen. Dock är det ju så att Övning ger färdighet. Så öva öva öva.

Kommentera

Publiceras ej