Uppsats

1kommentarer

Jag bara önskar att jag på något sätt skulle kunna känna att jag kommer framåt med min uppsats, men det gör jag inte. Det känns som jag har glömt hur man läser artiklar och framförallt skriver. Jag har min D-uppsats kvar på Masterprogrammet, jag är verkligen klar med allt annat, det är bara den här "lilla" delen. Men jag sitter fast. Blir frustrerad över att jag inte fattar, att det inte lossnar samt att jag verkligen vill bli klar med den.
 
 
Sia har intagit sovposition mitt i allt kaos av böcker. Är matte så tråkig med att hon sitter och försöker plugga måste man hitta på något. Sias tips är att sova.
 
 
 
 

1 kommentarer

Idamari

08 Apr 2013 15:45

Hojta om jag kan hjälpa på något sätt.

Svar: Tack vännen! Ska använda dig så fort jag känner att jag har någonting för dig! :)
Mysan

Kommentera

Publiceras ej