Torsdag

0kommentarer

Började dagen med möte på Folkuniversitetet, var sedan en stund hos Viktors farmor som hade hand om Sia. Vi har verkligen tur att hon kan ha henne när vi är bort bägge två, tror att det är bra för dom båda, att få sällskap.

På eftermiddagen har jag sytt, sydde på lite läder detaljer på en kofta som var ganska tråkig, kan visa resultatet sen. Fixade även ett par jeans som jag köpte på secondhand för 30 kr. Viktor tyckte dom var skit fula med ingen passform och när jag var klar med dom så undrade han om det ens var samma byxor. Jag gjorde dom smalare i passformen, sydde in midjan och kortade av benen :) älskar verkligen att få pyssla med detta. Nu måste jag bara komma på nya projekt.

Vi kom nyss in efter att ha övningskört, idag gick det bäst hittills. Övning ger färdighet. Imorn har jag körlektion, ska bli spännande att se vad vi ska göra!

Kommentera

Publiceras ej