Tisdag 9 april

0kommentarer

Jag och Sia har satt oss och ska äta frukost i soffan och under tiden titta på säsongsfinalen av Project Runway. Kvalitetstid enligt mig.
 
Vid 12.30 ska jag åka tillsammans med mitt nya jobb till Vännersborg för mässa/buffe/bowling, det ska bli intressant att se hur mina kollegor är. Vet inte om jag nämt det tidigare att jag faktiskt har fått ett jobb, ett sommarjobb till att börja med. Det är på en golfrestaurang som ligger ca 7 km utanför Åmål, ca 5 min från stugan där vi kommer bo mycket i under sommaren, perfekt. Tjänsten som jag har förstått börjar redan i maj och sträcker sig fram till september och eventuellt in i oktober. Så blir det inte flytt till Umeå så är jag iallafall garanterad jobb här tills dess. Vet inte än hur mycket jag kommer att få jobba men som det känns nu vill jag jobba mycket bara för att få in pengar och bygga upp mitt konto som har sinat under dessa månader som arbetslös. För man blir inte rik av att vara arbetslös utan A-kassa...det är snarare ett skämt.
 
Hittade den här gamla bilden från Kreta, i sommar vill jag också bli brun och fin. När jag ser den här bilden tycker jag att jag är jätte olik mig, inte kan man väl ha förändras så mycket i utseendet på 2 år?!
 
 

Kommentera

Publiceras ej