Söndag

0kommentarer

Vi tog en lång sovmorgon imorse och var sedan till Viktors mormor på fika. Alltid lika roligt att höra hur upptagen en pensionär kan vara, varje dag var fullspäckad med någon aktivitet.

Sia hade sovit hos farfar inatt och när vi hämtade henne hade hon världens fart, hittade en stor pinne som hon lyckades springa runt med. Vi lämnade sedan av henne hos Viktors mamma innan vi drog till Karlstad.

I Karlstad spelade vi squash tillsammans med en kompis till Viktor. Roligt men ovant, det var längesen jag spelade så mycket. Jag tycker det är riktigt roligt men oftast spelar jag bort mig själv och blir förbannad. Haha. Kommer ihåg hur bra jag och Soorai tyckte att vi var första gångerna vi spelade, sen mötte jag några killkompisar och kom ner på jorden igen haha.

Kan fortfarande inte äta ordentligt på grund av min infektion i munnen, så jag lever i princip på te och mackor. Ska till Apoteket imorn och köpa salva som förhoppningsvis snabbar på läkningen.

Kommentera

Publiceras ej