Lagom fart

0kommentarer

Idag har det varit ett lugnt och skönt tempo på dagen. Vi åt frukost/lunch vid 12, Viktor stack för att fixa med båten medan jag satt hemma och sydde. Jag och Sia gick sedan en promenad ner till lagret för att hälsa på och gick sedan hem igen. Hemma tog vi det lugnt innan Viktor kom hem och det var middag. Nu kom vi precis hem från att ha varit ute och övningskört och handlat mat. Lugnt och bra. 
 
Övningskörningen går framåt med jag känner mig fortfarande osäker på många delar så jag håller mig i de områdena jag känner till. Har körlektion på torsdag igen, ska bli spännande att se vad vi då ska hitta på. Det där kortet skulle sitta så fint i min plånbok. 
 
 
Tror jag njöt mer av kramen än vad Sia gjorde, men man får passa på innna hon smiter iväg till husse. Hon är verkligen hussesflicka, där ligger jag i lä. 

Kommentera

Publiceras ej