Fredag 19/4

0kommentarer

Körlektionen gick bra och jag fick t.o.m köra i rondellerna i stan, STORT. haha. Vore så skönt att smacka upp det där kortet snart, finns fler fördelar än att jag kan köra vart jag vill, jag slipper släpa på mitt pass. Wihoo. 
 
Detta datum är speciellt för mig och det ska firas lite, såklart med min familj. Jag har till och med fixat till mig lite och satt på mig klänning, de ni, händer verkligen inte varje dag. Men stackars Viktor får se mig i mina gråa myskläder alldeles för ofta, kan ju vara kul att variera. Så jag slog på stort. 
 
 
Imorn är det marknad här i Åmål och det måste vi ju såklart utforska, har dock svårt att se att den ska slå Hudiksvalls marknad, men vem vet. Har den inte virvelvinden är detta ett stort minus. Det är i pnincip den enda karusellen som jag gillar att åka. Men jag kanske har vuxit ifrån att åka karusell på marknader....
 
 

Kommentera

Publiceras ej