Lätt som en plätt

1kommentarer

Eller inte. Kommer inte kunna lyfta armarna imorn, var kanske inte det bästa att köra ett pass axlar innan Bodypumpen. Men som sagt var detta vänligt spontant och lär inte upprepas, att köra två liknande pass efter varandra.
Har delade meningar till detta pass, när jag tränade som mest hade jag inte "tid" att få sån träningsvärk utan resten av passen måste utföras ändå. Men som idag när jag är en glad motionär och inte elitspelare fungerar ett sånt här pass ganska bra.
Ingen kan komma och säga att det inte är jobbigt utan det blir vad man gör det till!

1 kommentarer

Maja

27 Sep 2012 23:05

Kom till Stockholm så kan vi träna tillsammans!! /En, för en gång skull, täningsvillig syster ;)

Svar: Jag kommer om några månader (om jag inte får jobb tidigare) :)
Mysan

Kommentera

Publiceras ej