En lördag i kärlekens tecken

0kommentarer

I lördags var det min storebrors bröllop, en borglig vigsel i Stadshuset i Stockholm.

Hela familjen minus Rasmus var samlad för att fira detta. Själva vigseln tog inte mer än 2 min, men den innehöll många skratt. Hon som var vigsel förättare hade kanske inte den bästa engelskan jag hört, utan så fort hon började prata fick jag bita mig i läppen för att inte skratta hysteriskt.

Efter ceremonin var det fika i en liten park, champagne och tårta. Mysigt men inte speciellt varmt. Hösten har verkligen anlänt och jag med bara ben frös.

När brudparet åkte vidare mot Arlanda gick vi andra och käkade på Vapiano. Kvällen vart tidig för min del då jag somnade under två filtar plus en sovsäck pga jag var så frössen.

Som sagt, en fin dag i Kärlekens tecken.

Kommentera

Publiceras ej