Lördag

1kommentarer

Det är mysigt att kunna ligga kvar i sängen och höra hur det regnar utanför. Dock inte lika mysigt att veta att man ska ut i skitvädret om en stund.

Var riktigt sugen på att dra till gymet och köra ett pass men kom på att jag inte har kläder med mig för de. Känns inte så "snyggt" att gå på gymet i badmintonkjol, där går min gräns. Istället tar jag min vilodag idag som jag ska.

Som sagt är det marknad idag, efter de så vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske lägger mig och läser en bok och lyssnar på regnet. Ikväll blir det iaf tacos när Viktor kommer hem.

Hoppas jag hittar något fint på marknaden och att jag inte regnar bort. Tur att jag inte är så söt att jag smälter av allt regn ;)

1 kommentarer

Maja

20 Oct 2012 20:47

När det här är skrivit hade jag fem minuter kvar på jobbet.. Härliga lördagsmorgon!

Svar: Har du ett jobbigt liv Majsen? ;)
Mysan

Kommentera

Publiceras ej