Internet

0kommentarer

Jag har tydligen använt upp mitt internet fast jag har "Telias surf Max", innebär de att jag sitter ihop med min telefon och Inte gör något annat än surfar? Tragiskt men sant.

Idag är det iaf fredag, inte för att det gör så stor skillnad för mig egentligen annat än att Viktor blir ledig och det är ju positivt :) Har precis kommit hem från dagens första träningspass som var vattenlöpning, hade aldrig trott att de skulle vara jobbigt, men det är de. Kör det två gånger i veckan och det är faktiskt kul. Har kommit igång bra med träningen nu, dock krånglar foten men nästa vecka ska jag till sjukgymnasten :)

I helgen blir det marknad här i Åmål och sedan att "göra vinter" ute i stugan. Vi får ju snart vår lägenhet, längtar som en tok.

Ha en mysig fredag samt helg!

Kommentera

Publiceras ej