30 oktober

0kommentarer

Snart är oktober slut och vi rusar in i november. Egentligen gör det mig inte så jätte mycket att dagarna bara försvinner eftersom jag har saker att se fram emot. Jag har en tävling på hemmaplan, en Uppsala tripp och en Thailandsresa som jag längtar mycket efter. Sen självklart julen hemma i Enånger med hela släkten och goda vänner. Tills dess ska jag njuta av vårt liv här, jag trivs mycket bra.
 
Vi är snart klar med lägenheten och den är riktigt bra, vi var och shoppade på IKEA i Karlstad igår. Man får väldigt mycket för pengarna men det springer verkligen iväg. Tur vi var nöjda med minsta lilla sak, allt eftersom strök vi saker på den "lilla" listan. Längtar tills allt är klart och jag kan visa bilder på hur fint det är. Håll ut ;)
 
 
I eftermiddag ska jag uträtta lite ärenden så som att:
 
- Kolla upp priser på ett nytt gym
 
- Gå på biblioteket
 
- Handla avokado
 
- Titta vad Netto har för extrapriser
 
Jag känner mig riktigt som en pensionär som håller koll på reklamen och vad de olika butikerna har för erbjudanden just denna vecka. Haha. Är 23 år men beter mig som 73. Men vet ni vad, jag gillar de.
 
 
Bjuder på en gammal bild, jag och världens bästa pensionär farmor.

Kommentera

Publiceras ej