Dålig blogg

0kommentarer

eller rättare sagt är det dålig uppdatering. Veckan som gick hade jag ingen vidare inspiration till att blogga, hoppas de kommer tillbaka.

Idag är det i alla fall måndag igen, veckorna bara springer förbi och snart är det sommar. Läskigt hur snabbt tiden går. Det är en måndag fylld med skola, handledning och träningar. Nu är sportlovet slut för ungdomarna och även jag måste gå tillbaka till det normala med att vara tränare. Har varit skönt att vara ledig på kvällarna, men jag hoppas att detta lov har gett mig ny energi till reserande del av vårterminen.

Har nu på morgonen hunnit med att tvätta håret samt laga mat (inget avancerat dock, köttbullar och makaroner). Tyvärr så görs ju inte madlådarna av sig själva, det hade ju varit drömmen!

Skolan börjar kl 10.15, men innan dess ska jag hinna med lite saker, så bäst jag sätter fart!

Ha en bra dag!


Kommentera

Publiceras ej