Regn

0kommentarer

Borde man inte bli van med att det regnar hela tiden, men varje gång jag tittar ut genom fönstret och ser att det regnar blir jag lika besviken. Visst kan det vara mysigt att det regnar, men de är om jag sitter inne och läser en bra bok och dricker te, och det händer ofta My? Inte direkt.

 Sitter på skolan och ska försöka jobba med hemtentan som vi har, men jag är sämst och får inte till de. Inte blir det bättre av att vissa får ligga kvar i sängen och sova.

Igår provade jag på Blogg.se appen för iphone, den funkade så nu kan den som vill blogga eller följa med andra på ett lättare sätt. Tummen upp.




Haha jag ser verkligen ut att ha jätte tjocka kinder. En riktig kanin med kanintänder och tjocka kinder. Kanin Mysan, de kanske vore nått. Vem vet.

Kommentera

Publiceras ej