Måndag

0kommentarer

Idag hade vi en intressant föreläsning med en bra föreläsare, för det är inte alltid man har det tyvärr. Under mina tre år på universitetet har jag fått erfara ett antal dåliga/mindre bra föreläsare.

Har två tvättar på gång och ska snart få i mig lunch, har sedan mitt 4 timmars pass på hallen. Först tränare två timmar och sedan min egen träning på två timmar. Kanske inte det mest optimala men det får fungera. Ska försöka hitta en bra balans mellan att vara tränare och träna själv. Sedan borde jag nog se över hur det är med mina värden, jag är tröttare än vanligt och svårt att hitta motivation, hoppas innerligt på att det bara är något som pågår nu och inget annat.



Att hitta tid för varandra utan att behöva tänka på någonting annat är svårare än vad man tror. Två personer som är engagerade i olika saker resulterar i mindre tid för varandra. Förhoppningsvis är det bara en fas just nu, I hope.


Kan för övrigt säga att jag är så sjukt less på regn. Vad ska man ha på sig? Hur ska man ta sig fram utan att mascaran ska ha runnit? Hur ska man bete sig utan att vara frössen hela tiden?

Kommentera

Publiceras ej