En helg i badmintonstecken

0kommentarer

Fast så är nästan alla mina helger nuförtiden. Men nu ska jag faktiskt ha två helger på hemmaplan, de ni! Till helgen väntar dock DM på lördag, sen fest på kvällen. Helgen efter kommer min Emma hit plus att Sandy är tillbaka i stan, lycka!!

Helgen som var det seriehelg, div. 2 gänget styrde kosen mot Härnösand. Upplockade vid kl 06,20...och vi var klara med spelandet kl 14, vilket innabar x-antal timmar av slö tid i Härnösand. För er sominte vet kan jag säga att det är ingen livlig stad de där. Vi gick i allafall på Bio, såg In Time, helt ok film. Söndagen spelades de två matcher. Resultatet från helgen vart 7-1, 8-0, 7-1 och 8-0...



Hela gänget! 
Öv. fr. vän: Ivan, Simon, Fredrik, Emma, Jonas, Coach Ola
Ned. fr. vän: Emma aka Bjornis, Isac ovh jag

Kommentera

Publiceras ej