Just ja, jag har en blogg...

0kommentarer

Har tydligen glömt att jag har en blogg, en plats där jag förut brukade hänga ganska ofta.

I alla fall så har jag i nuläget väldigt mycket att göra, får sota för att jag legat i latgroparna tidigare. En uppsats som ska skrivas...som måste skrivas klart.
I övrigt så rullar livet på väldigt bra, har mitt "får" som förgyller min tillvaro självklart tillsammans med mina andra vänner. Kom i måndags hem efter en weekend i Uppsala hos Emma. Jag skulle få testa på Valborg där, och visst är det skillnad från hur det ser ut i Umeå, sjukt mycket folk. Trots att det ska vara en festfylld helg så tog vi det lugnt på den fronten, kanske lika bra. Trevligt hade jag i alla fall och hann även träffa många av mina andra vänner på samma gång.


 

Bild 1: Johanna, Mysan, Emma, Anna chillar vid ån klockan 8 på morgonen med champagne och jordgubbar.

Bild 2: Hanna och Mysan, ser ut som om jag är sjukt mycket längre än Hanna, men jag tror att jag står på en kulle. haha.

Bild 3: Åkte ner till Uppis med min kära vän Sandy, träffade på henne mitt i gröten i parken.

Ska blir bättre på att uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv, så återkom gärna! :)


Kommentera

Publiceras ej