Fram och tillbaka, hit och dit

0kommentarer

ungefär så jobbar mina tankar i huvudet just nu. De kan inte riktigt bestämma sig hur de ska agera, ena dagen anser de en sak och en annan dag anser de något helt annat. Varför inte bestämma sig för en sak?

Veckan som har gått har verkligen varit upp och ner, gråtit och skrattat om vart annat. Jag tror inte kroppen mår bra av de, men vad ska man göra...Har skapat mig en liten borg där jag sitter och tänker och samtidigt försöker få ner något på min uppsats. Den som det för övrigt bara är drygt en vecka kavr på innan den ska in på den slutliga opponeringen, läskigt.

Om en vecka är det inte långt kvar tills Yran, något jag längtat efter i ett år, folkfesten som gör om hela Umeå till dagar av fest, brännboll och glädje. Ber till väder gudarna att de ska vara finväder, men med denna stad vet man aldrig, de kan snöa, de kan regna eller så kan det vara sommarvärme. Det återstår att se helt enkelt.



En nästan osminkad sanning.




Kommentera

Publiceras ej