Long time

0kommentarer

Var längesen som jag tog mig tid för att skriva här, de är inte av tidsbrist egentligen eftersom jag inte har någon schemalagd skoltid längre, utan de har bara inte blivit av.

Senaste veckan har badmintonen varti fokus, förra helgen var jag i Härnösand och spelade. Kom hem med en tredje plats i singel och en första placering i dubbel, och prispengarna på de var inte helt dumt. Gjorde inte av med en krona under helgen (hade turen att mamma o pappa var där och gav mig mat). Det är det som är nackdelen med att avar och tävla, att köpa mat, är ju billigare att äta hemma.

I tisdags var det kvalmatch för Elitserien, vi ställde upp med följande lag:

HD 1: Rasmus och Abbe
HD 2: Matte och Ola
DD: Mysan och Sara
HS 1: Rasmus
HS 2: Simon
DS: Lisa
MD: Abbe och Lisa

Matchresultatet vart vinst med 6-1, den matchen vi förlorade var vår dubbel. Efter att ha haft setbollar i första set förlorade vi de, vann andra och i tredje hade vi matchboll och jag gör kanske världens sämsta serve. SKIT. Så jag ocg Sara förlorade med 1 poäng, man kan alltså inte vara närmare.....men laget vann och det var det viktigaste. Vi får vinna nästa helg i Göteborg istället.





För övrigt är jag väldigt glad, finns nog en anledning till de. hihi 

Kommentera

Publiceras ej