Tisdag

0kommentarer

Dagarna rullar på och jag har nu jobbat 1 vecka och 2 dagar på mitt jobb. Är kanske inte det mest utvecklande jobbet, men jag är glad över att jag har ett jobb. Inte alla som har det, så då får man vara glad.

Har under veckan hunnit med att fira studenten, det var ingen mindre än Affe som gick ut i år. Han och Axel bjöd på god mat och fika under fredagen. På kvällen styrde Boba uppen mycket bra fest där vi sedan gick vidare mot Hogges, ett nytt bra ställe i Hudik. Riktigt bra ställe! Natten abslutades hos Boba, mysigt.



(Bild tagen från fia )


Efter att ha svettas sönder under natten (under både fredag och lördag var det typ tropiskt väder här), for jag hem och solade lite. Var sedan n och kikade på balen, sen fest hos Bobban som avslutades på Hogges igen. 

Nu måste de sovas, annars kommer ja dö imorn!

 

Kommentera

Publiceras ej