Livet rullar på :)

0kommentarer

I lördags var den i mitt liv typ den längsta dagen, den tog aldrig slut. Det var inte det att jag ville att den skulle ta slut utan mer att den kändes bara jätte lång. Jag hann iallafall med att umgås med lillen och hennes Mamma, fixa på mitt rum med mera :)

Igår passade vi på att åka ut till Vässingen, det underbara stället där alla måsten försvinner, nästa iallafall. Solen hettade på och både jag och Mamma kom hem som räkor. Då passade det väl perfekt att Lillen på kvällen kom hit och käkade just räkor ;) haha. Vi såg Big Brother finalen och jag tycker Simon var en värdig vinnare :)



Uppdukat för frossa!

Idag har jag inte gjort någonting i princip, legat i solen och läst ut min bok, "Det ska bli ett nöje att döda dig", har ni inte läst den, så läs den.

Nu inväntas det grillat innan jag och lillen cyklar upp till för mig årets första grästräning, ska jag erkänna är jag nervös. Sen kommer även Emmsi hem, så det ska bli mys att få krama om henne! ♥



Kommentera

Publiceras ej