En liten lista

0kommentarer

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm, de har jag säkert.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, körkortet sprack iaf.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jodå :)

4. Dog någon som stod dig nära?
den 31 oktober gick min kära Farfar bort ♥

5. Vilka länder besökte du?
Only Sverige

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
KÖRKORT skulle inte sitta fel

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid minnas?
31 okt

8.Vad var din största framgång 2010?
Jadu, när jag och Hanna vann frågetävlingen på SM

9. Största misstaget?
Inte tagit vara mer på tiden.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Några stukningar, andra skador

11. Bästa köpet?
Grejer till lägenheten

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra, möbler, håret (galet för att vara mig)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Sommaren 2010, mina vänner och familj.

14. Vilka sång/er kommer alltid att påminna dig om 2010?
Mikrofonkåt och Sean Banan låtarna 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svårt att jämföra, men har inte varit speciellt ledsen, mer besviken.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagir vara på tiden

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Svurit :P

18. Hur tillbringar du julen?
Hos Farmor och sen hos Lingrens på natten :)

19. Blev du kär i år?
Nej inte detta år heller.

20. Favoritprogram på tv?
"Så mycket bättre", Idol

21. Bästa boken du läste i år?
Elsas Mode, strl 37 (för inte var de någon av mina kursböcker iaf)

22. Största musikaliska upptäckten?
Genom att nöta Spotify har det blivit många.

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Hmm, pengar fick ja väl :)

24. Något du önskade dig men inte fick?
Minns inte faktiskt

25. Vad gjorde du på din födelsedag?
Färgade håret och åkte sen i en minibuss till Enånger

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag följt magkänslan

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
som vanligt, mysans stil ;)

28. Vad fick dig att må bra?
Vännerna + familjen och träningen

29. Vem saknade du?
Vid olika tillfällen saknar jag olika personer. Men överlag saknas någon att hålla kär.

30. Den bästa nya personen du träffade under år 2010?
Under detta år har nya relationer med folk jag känt sentidigare blivit starkare, ´så sjukt glad över detta!









Bilder från nyår 2010.

Bild 1: Den fina dukningen som Titti gjort

Bild 2: Ärtan, Lillen och Emma

Bild 3: Helene, Asta och Mysan

Bild 4: Titti :)

Kommentera

Publiceras ej