Torsdag

0kommentarer

Visste inte riktigt vad Trettondagen stod för så kikade på Wikipedia.

"Tettondedag jul eller trettondagen är den trettonde dagen efter julafton, det vill säga den 6 januari. Trettondedag jul firas för att minnas de tre vise männen som kom till Jesus med rökelse, guld och myrra."

Så nu vet vi detta också.

Klockan halv 9 kom Idamari hit för lite plugg, vi gick igenom lite vad vi tror kommer att komma på tentan. Skulle behöva ett USB-minne med all information som jag kunde sätta in på lördag och sen ta ut det och sätta in det igen när jag behöver de igen. Sådana USB minnen borde de finnas för allt, sen tar man ut alla under natten så man kan sova. Haha en ny affärsidé kanske.

Åkte sen på matchträning med div 2 gänget. Gunnar ville att vi skulle bli lite mer samspelta så det vart några matcher. Jag hatar dock att min handled känns piss, ska man aldrig få vara hel? Är så jävla less på att alltid känna mig halvskadad. Men det är bara bita ihop och hoppas det försvinner. Vika ner mig? ALDRIG.

Nu blir det matlagning innan jag ska nöta lite mer...kul? Inte speciellt.

Saknar dom där hemma, har haft ett grymt "lov". ♥

Kommentera

Publiceras ej