Tisdag

0kommentarer

Nu närmar det sig med stormsteg, den dag jag vill kunna allt, den dag jag måste överleva. Alltså tentadagen. Tänk om man kunde få välja en superkraft för en dag, isåfall skulle jag välja att ha all kunskap, iaf på lördag. Men nu blir det till att hugga in i böckerna om detta ska gå framåt.

Kom nyss hem från en "morgonprommis" med Emmsi och Lillen + Lady. Blev som vanligt kafferundan som är på 4 km, lagom start på dagen.



Igår var jag och hälsade på hos min underbara Farmor, vi satt och spelade kort och pratade. När man är där glömmer man allt runtomkring och bara suger i sig av tiden man får tillbringa med henne. Jag har min tatuering jag ska tatuera in nu under våren har jag sagt, har jag tid och penhar kommer det verkligen att bli av.

"Tiden går och vi med den."
Margit Westberg ♥



Ne just ja, plugg var det ja. Ikväll blir det tacos, badmintonträning, ev träff med gamla gänget, sen ska ja hinna packa ihop alla mina grejer också....Hemfärd inatt!

Kommentera

Publiceras ej