Ösmo

0kommentarer

Sitter ute i skogen hos min syster, hon och barnen åkte för ca en timme sen. Barnen är så sjukt söta, bägge hade på sig skidglasögon när de åkte, bara för att liksom.

Rasmus sa även till mig imorse när han låg brevid mig i soffan:

- Ramus flyga till Umeå och Mysan gå på dagis.

Varför inte tänkte jag?! Vore inte de ganska skönt att få återgå till dagis och bara leka hela dagarna, men men.

Fick veta i lördags att jag ska flyga tillbaka imorn, alltså jag flyger hem ikväll och flyger tillbaka till Arlanda imorn. Ska vara med på Elitserien tis och onsdag. Var inte riktigt vad jag hade räknat in i min (ännu så länge icke existerande kalaender). Så på torsdag är jag tillbaka i Umeå igen och på fredag kommer familjen för att stanna över helgen. Sen nästa vecka flyger jag till Stockholm igen för SM, ett flygande fram och tillbaka.

Såg herrfinalen igår på SIS och tänkte lägga ut ett klipp sen när jag kommer hem :)



Kommentera

Publiceras ej