I Stockholm

0kommentarer

Det var en sjukt trött Mysan som vaknade när klockan ringde klockan 04. imorse, snozade i 40 min och stressade sen för att bli klar. Fick med mig allt och lite till som vanligt och taxin var punkligt där kl. 05.45.

Hela den "långa" flygturen på 55 min sov jag, vaknade ibland av att jag märkte hur fult jag sov (men munnen öppen), tur att det inte var några snygga killar med. haha.

Nu sitter jag på ett fik och ska äta frukost nr 2, är så grymt hungrig så det ska bli gott att få i mig en leverpastejmacka och en kopp te. När stan öppnar hade jag tänkt att jag ska gå och leta det som jag verkligen behöver, alltså en kalender och ett laptop fodral. Vid halv 13 blir det lunch för att sedan bege sig mot hallen för att se Lisa och Sofie spela dubbel :) Hörde även rykte om att det blir tacos till middag ikväll ;)


ett sånt här eller något i


den här stilen är jag ute efter :)

Kommentera

Publiceras ej