DEt känns som

0kommentarer

det enda jag har att komma med är hur tråkigt det är att tentaplugga. Så jag säger det igen: Fy fan vad tråkigt det är att tentaplugga!

Jag åker som sagt till Sthlm nästa fredag och jag längtar som en tok, jag har gjort en liten lista på vad som ska inhandlas:

♥ Ett snyggt datafodral till min älskling

♥ Den "perfekta" väskan att ha älsklingen i samt skolböckerna

♥ En kalender så jag kan styra upp mitt liv

Hårnålar, haha men de finns ett ställe som säljer de sketa billigt (student tänk)

God mat

Skulle kunna fylla på denna lista mkt längre och känner jag mig själv så kommer den fyllas på av att jag bara kommer ner. Men måste samtidigt komma ihåg att jag är en fattig student. Fan.






Bjussar på en bild på mig och Astapasta från juldagen :)

Kommentera

Publiceras ej