2011

1kommentarer

Nytt år nya möjligheter.

Igår avslutades ytterliggare ett år, under detta år har mycket hänt samtidigt som allt har rullat på som tidigare.

Ytterligare ett år i skolan och snart har jag avverkat 5 terminer på utbildningen. Killar har på många olika sätt funnits med i bilden, på både gott och ont. Sommaren var speciell för det var under den som jag fick grym kontakt med min Emmis. Jag jobbade 10 veckor (hela sommarlovet) på HT och tränade fotboll på kvällarna. Syrran hade sin 30 års fest i ösregnet. Badmintonen har rullat på som vanligt. Jul och nyår har firats med nära och kära :)

Som Emma säger:

"År 2011 ska bli ett grymt år"

Det hoppas jag verkligen på, många saker som kommer förändras i mitt liv. Kommer jag avsluta studierna? Kommer jag börja jobba? Finner jag kärleken? Blir det någon utomlandsresa?

Många svar jag hoppas på svar på under 2011!!

1 kommentarer

Emma

04 Jan 2011 15:04

Underbara du! Vad go du är! Sommaren var magisk :) Men 2011 har jag hört ska bjuda på en ännu mer magisk sommar ;) All kärlek till dig min mysan <3

Kommentera

Publiceras ej