Vad gör vi?

0kommentarer

Våra lärare har lyckas med att inte lägga ut på vårt schema vad vi ska läsa under kommande veckor, betyder de att vi inte behöver läsa nått alls?! Nae jag skulle inte tro de, tyvärr.

Den här morgonen och förmiddagen har vart effektiv och gått snabbt. Vid 07.40 befann jag mig på hallen för 1 timmes träning, efter duchen tog röda faran mig till skolan. Där väntades det seminarium, sjukt enkelt och smidigt. Var sedan ner på Droskan tillsammans med Jange och Alex, mycket politik snack, och jag är som vanligt sjukt ointresserad, jag önskade verkligen att jag la ner tid på att hänga med, men har lagt ner de.

 

Ett försök till att se lite "normal"ut

- Nu My Ida "Pip" Westberg är det du som tar tag i städningen innan du ska träna pyttarna och sedan ska på gymet. Så säger en av mina små gubbar som sitter på axeln, bäst att göra som den säger.

Kommentera

Publiceras ej