Mys

1kommentarer

Imorse tog jag sovmorgon, den första på väldigt länge (för mig är klockan 10 sovmorgon). La mig sedan i soffan och läste inför morgondagens (dagens) föreläsning. Gjorde mig sedan iordning för lunch på Droskan, hann samt med en runda på stan...får "råka" glömma kortet hemma i fortsättningen.

Fortsatte sedan upp på gymet, och det går inte en gång utan att man träffar på någon från IVP, haha men det finns kanske en anledning till att vi läser vad vi läser. Sandy plockade upp mig och vi cyklade till henne för lite mys. Jag låg på hennes spikmatta för min rygg och nacke krånglar, att man aldrig ska få känna sg hel. Sen åkte vi förbi ettornas nollning där vin-brännboll stod på schemat, vår tanke var att spana in om det fanns någe potencial i ettorna, dock var de svårt att se, haha.

Rullade sedan vidare mot träningen som för övrigt inte gick någe bra alls, usch jag hatar när det går dåligt och det känns som man är sämst i världen, suck på de. Men efter plockade vi upp Porre aka Soorai hos henne för att ha lite te mys hemma hos mig. Vi bakade scones och snacka, såå myysigt så!!

Nu blir det sängen innnan det är dags för en ny dag med skola, träning och packning. BTW så flyger jag klockan halv 7 på fredag morgon, senast incheckning är kl 06.05.....hemresan blir tåg, i 12 timmar, KUL?!! eller inte




Min fina vän Porre

Natti Natti

1 kommentarer

soorai

02 Sep 2010 16:44

HAHAHAHAHAHA vilken vacker skepnad

Kommentera

Publiceras ej