Mys lyse

1kommentarer

En dag som denna önskar jag att det var kortare hem eller att det iallafall inte tar 5 ½ timme med buss för att åka hem. Jag vill umgås med dom där hemma, få min lilla dos för att sedan kunna vara här uppe igen. Och det är verkligen inte så att jag INTE trivs här, snarare tvärtom, jag älskar att vara här uppe. Men ibland behöver man lite byte, idag vill jag byta ut Umeå mot Enånger.




Denna skylt fick jag av Hanna, den har en liten historia bakom sig. Jag åkte alltid med Åkerlunds till och från träningen, och varje gång frågade jag på vägen hem om Malte kunde släppa av mig vid lyset (lyktstolpen utanför mig) och efter x-antal gånger fick den namnet Mys lyse :)

1 kommentarer

Hanna

18 Sep 2010 18:32

De där är ett gott minne det! Synd att inte skylten finns kvar :/

Kommentera

Publiceras ej