HAHA!

0kommentarer

När vi började träna igår kunde jag fortfarande inte hålla mig för skratt för de som hände på vägen dit.


Palle och Sandy plockade upp mig utanför mig och vi börjar färden mot hallen. Vid raksträckan vid hallen är det en busshållplats, bussarna brukar ha en tendens att köra ut som de vill från dessa platser. Och så gjorde denna buss också, Palle bromsade in och sa sen:

- Jag tutar på han!

Mycket riktigt gjorde han de, bussen stannar framför oss. Sandy och jag som satt på höger sida ser hur busschaffören hoppar ur bussen och är på väg emot bilen.

- Han kliver ur, han är på väg hit!!

Både jag och Sandy skrek samtidigt som vi alla tre höll på att dö av skratt. Palle gjorde en fin sväng och körde ifrån platsen. Vi körde ett varv i rondellen innnan de åkte och släppte av mig.

Men vem kliver ur bussen?! hahaha ja dog av skratt!



Kommentera

Publiceras ej