Fredag

0kommentarer

Som vanligt är jag seg på morgonen och kommer inte upp i den tiden jag tänkt...jag ska fan skärpa mig och ta mig i kragen och komma upp framöver.

Gårdagens träning gick bra och det var riktigt roligt att spela, det är sådana gånger man kommer ihåg varför man spelar överhuvudtaget. I helgen är det Elitserie premiär, laget ska ner till Malmö för att spela två stycken matcher, jag hoppas de kommer hem med två vinster. Jag får hålla alla tummar jag har här hemma för att de ska gå vägen.

Imorn blir det gymet och sen vid halv 5 middag med elitprojektet för att sedan vara med som sparring, får träffa min lillebror, min söte bästa lillebror. På söndag blir det att vara på hallen hela dagen, först mina egna träningsgrupper mellan 11-13 och sedan sparring mellan 13-16. Sen blir det förhoppningsvis squash med Porre. Vi ska ju blir grym på de vi ;) haha.

Men idag blir det gym med Palle och sedan Idol med han och Sandy. Järngänget.



Vi tre vid Blodomloppet! Team Mysan

Kommentera

Publiceras ej