Dagarna

0kommentarer

med det här sjukt platta håret går vidare, längtar efter att ja får sätta upp håret iallafall, jag som i princip har det varje dag annars.

Denna morgon började med seminarium, sa inte ett ord, men läraren tog inte närvaro heller så det spelade ingen roll. Ska snart cykla till hallen för att hämta badmintonbollar, jag utövar denna sport x-antal ggr i veckan och trots detta har jag inte en enda boll hemma..dåligt my, dåligt. Ska vid 13 spela med Palle, vi ska träna inför vår kommande dubbelmatch. Han har blivit utmanad av en kompis i dubbel och fick välja vem han ville att spela tillsammans med, och jag vart vald... ;)

Igår var gänget ut och åt på Olles och sedan vidare på bio. Maten var mkt bra och vi förde liv i den nästan tomma restaurangen. På bion var jag lite trött och tog en lite PN, haha, Emlan gjorde likadant. Sandy som satt mellan oss såg hur vi sov i etapper. För övrigt så var väl filmen bra, men kanske inte min typ av film...




BTW, jag betalar snart någon för att ta tag i min disk, det är inte mycket, men så sjukt jävla tråkigt!

Nu - mot hallen, sen droskan, sen badde spel, pyttarna, gym, spel, tv!

Kommentera

Publiceras ej