Äckel väder

0kommentarer

Igår var jag, Sandy och Emlan på Allstar och åt, det var Emlans försenade födelsedagspresent. Vi åt popcorn, kycklingvingar, gott kött och avslutade sedan med efterrätt, MUMS! Vi hann också med att snacka en del skit medans vi satt där på resaturangen. Gud vad glad jag är för att jag har dessa två flickor!



Vi tre!

Idag hade vi skola mellan 8-10, läraren satt och läste innantill, då skulle jag också kunna vara lärare om man gjorde så...Fortsatte mot tystarummet och läste lite inför kommande seminarium vi ska ha, vi ska göra en egen förening, kan bli intressant.

Sen visar Umeå sig från sin värsta sida idag, himmlen har öppnat sig och regnet bara öser ner, äckel regn. Skulle cykla ner till Droskan men ändrade planen och åkte buss istället. Väl nere lunchade jag med Jens, Jenny, Bengan, Kenneth och lilla Ludde, som för övrigt är sjukt söt.

Nu ska ja trotsa regnet och bege mig till IKSU.

Ha de!

Kommentera

Publiceras ej