25 sep

0kommentarer

Äckel vädret fortsätter.....


Igår var jag hos Jenny och gjorde en behandling på håret, vi får se hur resultatet blir sen, spännande! Var sedan en stund på skolan för att diskutera inför vårt seminarium på måndag, det är en hel del att läsa och det är verkligen inte lätt. Själklart regnade de, så jag tog bussen hem..lat?!! Nja, hatar regn iallafall!

Städade hemma innan jag och Sandy bytte plats, hon tog över min lgh och jag satte mig i bilen med Palle. Vi åkte och hämtade biobiljetter till bion vi ska se imorn. När vi kommer hem håller Sandy på med maten, vi gjorde en bra deal:

- Jag stod för stället och disken

- Palle för maten

- Och Sandy tillagade den

Där snackar vi en grym deal, hade jag och Palle lagat hade de blivit något så avancerat som typ makaroner med köttbllar, men nu fick vi något lätt som Smördegs-inbakad-fläskfilé. Hur enkelt som helst! Eller hur Sandy?! ;)



Idag var jag på gymet, tog de lugnt pga min armbåge, onödigt att lyfta för mycket. Sen har ja vart och hämtat några filmer hos Emlan inför min kommande Mys kväll. Har nu tagit en paous i mitt pluggande, ska plöja igenom texthäftet.



haha så jävla ful bild, men de är iallafall på när ja ska försöka duscha utan att blöta håret. Jysk-påsar is the shit!

Kommentera

Publiceras ej