Tomt

0kommentarer

det är verkligen tomt nu när flickorna lämnade mig igår.

Vi har under de dagarna som de vart här hunnit med en massa:

I Tors åt vi räkor och myste framför tvn. Sen somnade vi som slagna hjältar. På fredagen hade jag seminarium och kom sedan hem och hämtade flickorna för lite stadshäng. Vi åt på Droskan, min favvorätt bjöds de på, mumma. Vi sprang sen på stan i flera timmar, fikade med Jange innan vi styrde kosen hem. Vi var och tränade på IKSU, emmsi och jag körde gym medans lillen var i bassängen + bastun. Vi avslutade kvällen med tacos och Idol (alla tre somnade).

Lördagen började med lite sovmorgon innan vi tog oss i kragen och åkte ner på stan för ytterligare lite stadshäng. Med stumpbyxor med mera i påsarna åkte vi hem för att fixa oss för kvällen. Ovant att de är tre tjejer som ska slåss om speglarna, men vi löste de bra. Vi fixade också ihop en pizza (sjukt gott) innan vi gick till Parkman. Packis bjöd på lite förferre, många från klassen som jag vanligtvis inte ser, roligt. Enångersbrudarna hade soffan för sig själv innan vi vart hängandes i köket. Min utmaning med Olle kom upp på tapeten och en bana bokades redan på söndagen (igår).

Vi drog oss sedan ner mot Corona och dansade loss, riktigt skoj med gamla klassiker. Vid 2 (tror jag) begav vi oss på efterfest som vi sedan kom hemifrån vid 4a. Det var slagna hjältar som somnade direkt.

Söndagen började segt, jag vaknade tidigt som vanligt, hällde i mig en liter vatten och somnade om igen. Efter x-antal rostmackor började flickorna packa ihop sina saker och vi for ner mot bussen. Jag vinkade av tjejerna, det var motvilligt som jag såg de åka iväg...önskade jag hade dem närmare.

Resten av dagen låg jag i soffan, slutade kvällen med filmen Rallybrudar och läste i min bok "Vänninan".

 

 

Fyra bilder på oss från helgen!

Kommentera

Publiceras ej