Onsdag 13/10

1kommentarer

Två dagar kvar tills min lillskit till lillasyster fyller 17 år, hon börjar bli gammal, tänk vad tiden går.

Hade som vanligt svårt att gå upp imorse, men vid 9 var jag uppe iallafall. Har plokat fram berget av tvätt som ska tvättas, tydligen har någon bokat över min tid, inte ok, så jag fick sno en tid nu och tvätta hälften då.
Håller på att läsa inför seminariumet på fredag, skadeståndsrätt är de vi håller på med nu, intressant faktiskt.

På eftermiddagen ska jag ta tag i att städa hela lägenheten, får ju fin främmande imorn, hihi. Sen ska jag ju som vanligt träna, fick en kommentar av sandy på de igår, jag är fast i två dilemman, vill ha tid för annat smatidigt som jag älskar de ja gör.


Har fått lite musiktips från Porre min vän:



Tror denna kommer bli en hit på dansgolven framöver!

Take care!

1 kommentarer

porre

14 Oct 2010 00:07

I smell this on your 21birthday!

Kommentera

Publiceras ej