Om man för en gångs skull fick

0kommentarer

känna sig hel!

Jag har under de senaste åren haft problem med olika delar av kroppen, har de inte vart en stukning så har det vart hälseneinflamation med mera... Helt seriöst är jag sjukt less på att aldrig få känna mig hel. Vad är meningen med att man ska lägga ner en massa tid för att sedan inse att man inte kan spela pga det gör ont.

Mina fötter har alltid vart de största problemet för mig, men nu under den senaste tiden har min arm börjat krångla. Igår fick jag avbryta träningen pga min handled, försökte kämpa mig igenom att träna men det gick inte. Blir inte bättre för de jag spelar med heller......

I dessa situationer börjar jag fundera på, är det verkligen värt att fortsätta?! Men vad är jag utan detta, det har varit mitt största intresse i 10 år, och innerst inne vill jag inte sluta utan bara få vara hel och hitta motivationen igen. Ska iallafall försöka prata med nån som kan säga vad det är för fel på min handled....

Det är en bitter Mysan som ska sätta sig ner och plugga!

Kommentera

Publiceras ej