Lång resa

0kommentarer

I Fredags efter en "lång" dag i skolan satte vi oss i bilen påväg mot stockholm, ungefär 7 timmar senare var vi frammer...är tävlingarna lång ner i Sverige då får man tåla sådana resor. Men en sak var klar iaf, fy vad drygt det är.

Vi avnjöt hotellfrukost innan vi for mot Skogås för dagens tävlande. Jag började med mix, en match som vi förlorade efter 3 set, andra setet spelade vi ut dom men i sista setet var vi för dåliga tråkigt nog. Spelade sen min första singel match på ca 2 månader och kors i taket vann jag den. Det var mot en yngre tjej så det var därför jag vann, men ändå kul med tanke på att jag inte tycker singel är roligt plus att jag inte vunnit en sån macth på flera år känns de som.
I Andra singel matchen fick jag möta en duktig tjej från Estland, så där slutade det för min del. Min partner i dubbel är skadad och jag fick en ersättare, men vi förlorade. Så klockan 5 var tävlingen slut för min del, värt?

På kvällen köpte vi naturgodis och åt på en pizzeria, sen däckade jag i lisas knä på hotellet, mysigt ;) Imorse vid 8 käkade vi frukost för att sedan sätta oss i bilen till Umeå igen. Vi kom hem nyss, resan var lång och nu är jag så glad att vara hemma. Vill inte sitta någe mer ikväll men orkar jag verkligen göra något annat? Det är ju ändå Gossip kl 19.....



haha ja ska ladda upp gamla bilder nåågon dag, denna är från skämtkatalogen i 9:an, någon som ser vad jag var?! haha

Kommentera

Publiceras ej