Ännu en helg

0kommentarer

I fredags kom familjen hit och vi började med att spela bowling, en liten tradition vi har. Mamma vann som vanligt och pappa skyllde på att allt var tur. Såhär vart resultatet:

1:a omgången:

1. Mamma
2. Pappa
3. Mysan
4. Majsen
5. Wille

2:a omgången:

1. Mamma
2. Majsen
3. Mysan och Wille
4. Pappa

Som vanligt sprang pappa iväg innnan vi hunnit lagt bort kloten, dålig förlorare?! hahah

Sen stack jag direkt till Sandy för tacos och lite dricka. Vår allas vän Palleboy har ju nu lämnat oss och vi hade en liten avskedskväll. Min kväll skulle egentligen sluta när de andra skulle ut, men lättövertalad som jag är så vart det en kvälll med dans på Corona.

Lördagen började med lite löpning (sjukt längesen som jag sprang, får bli ändring på de) fortsatte sedan med att vara coach till lite IFK spelare. Vid 4a begav jag mig mot Gammlia för Innebandy, SSK-Visby. Sjukt bra att man fick se ålder på spelarna i lagen också..hahah. Sa till Sandy att de bästa med Innebandy är musiken och killarna..spelet är inte lika intressant! haha

Idag har jag varit på hallen, kikat matcher och vart tränare. Varje söndag är sig lika, träning kl 11-13. Kom hem efter en promenad och somnade på soffan. Tog sen tag i mig själv och åkte till IKSU, ett härligt gym pass.



Palleboy! Vem ska nu ersätta han vid onsdags och fredagshäng?....

Kommentera

Publiceras ej