Ska börja med att

0kommentarer

säga att det var en sjukt rolig med jobbig träning idag. Fick verkligen tillbaka gnistan som varit borta ett tag, det är såhär man ska känna efter ett pass. Ni fattar inte hur glad jag är!

Helgen gick också i badmintonens tecken med tävling i Uppsala, U19+Elit. Resan dit tog mycket längre tid än vanligt pga en olycka i Enånger (tog för övrigt 16 timmar att få igång trafiken igen). Vi kom fram vid 24 då både jag och Proppen stupade i säng.

Lördagen började med den efterlängtade hotellfrukosten (jag älskar de) och sen vidare mot hallen. Första matchen var singel, måste verkligen träna på de om jag ska fortsätta tävla i den katg. Hanna följde mig sen på stan för att hitta ett Apotek samt handla sallad.

Vi fick wo i första dubbeln men mötte sen ett par som vi vann över i 2 raka set, kvartsfinalen slarvade vi lite i, men vann till sist. Efter duschen åt vi chinabuffé, började sedan kika på "Ingen bor i skogen" med Proppen, men jag var helt slut och orkade inte ens göra mig klar utan somnade på en gång.

Söndag var hotellfrukosten ett faktum, hade kunnat äta hur mycket som helst, men fann en hejd... Semifinalen gick mot de första seedade och vi förlorade. Jag är ändå nöjd för jag hade inte de förväntningarna innan helgen.



En bild på mig och jange när vi spelade mix i A-klass :)

Kommentera

Publiceras ej