Måndag 8 nov

1kommentarer

Shit nu börjar verkligheten igen, långa dagar i skolan, kan inte minnas när jag sist gick en heldag. Dock gick det bra tidigare så jag hoppas på att det ska göra det nu också. Kanske är dags att vakna upp ur min lilla ledighets bubbla.hah.

I helgen har vi vart i Sunsvall och spelat div 2. Eftersom Sara vart sjuk fick jag gå in på singeln...jag som hatar singel. Vi mötte först Kilafors där det vart vinst med 6-2, vi förlorade herrdubbel 1 och herrsingel 1. Matchen efter mötte vi min moderförening Enånger, därifrån fick vi med oss en vinst med 7-1.

På kvällen vart det Tacobuffé och pokerspelande, tror jag och Sara delade antal flest vinster och Fredrik kom som vanligt sist, förutom sista omgången då vi såklart "lät" han vinna. haha. Vi bodde på Scandic så det vart självklart hotellfrukost, kl 7 satt hela laget där och svullade, jag älskar hotellfrukostar.

Vår sista match för helgen började kl 9 på söndagen mot Bergsåker, tyvärr förlorade vi med 5-3, en match som vi lika gärna kunnat vinna med 5-3. Jag spelade sämst i singeln, pinsamt. Efter matchen fick jag kramp i magen samtidigt som jag mådde piss....

Efter mat på Birsta och ett:

"Ett kundmeddelande kan My Westberg komma till informationsdisken där pappa Fredrik väntar"

hhaha, så jävla roligt!

Begav vi oss hemmåt iaf, stackars Sara som fick köra hela vägen, de gjorde hon bra.



Bild från div 2 laget förra året :)

1 kommentarer

maja

08 Nov 2010 21:47

hahah vad skönt gjort av fredrik!

Kommentera

Publiceras ej