Dag 11 – Mina syskon

1kommentarer

I min familj är vi fem stycken syskon, jag har äran att vara den i mitten. Det är stort ålderspann mellan oss syskon. Från 13-35, men det märks ibland inte. haha.
Mina två små syskon Majsen och Wille är 17 respektive 13 år och de bor fortfarande hemma i Enånger. Alltd lika roligt att bråka med Majsen. När jag är hemma är det jag och Wille mot henne, men som dte verkar håller Wille ställningarna även när jag är borta. 

De äldre syskonen är egentligen halvsyskon på pappas sida, men jag ser de som mina helsyskon. Kommer ihåg att jag vart jätte ledsen när någon sa att de inte var riktiga syskon, då sprang jag hem och grät..haha. Tessan är 30 år och bor i Ösmo (utanför sthlm) tillsammans med kille och två underbara barn. Hon är den jag alltid sett upp till och är mest lik. Brorsan är 35 år och bor i sthlm, han ser/och beter sig inte som om han vore så "gammal". När Wille kom till världen blev han sjukt glad, äntligen en kille i familjen. haha.

Alla mina syskon är grymma på sina sätt och jag älskar dom!♥






Två av mina syskon, dom små! :)

1 kommentarer

maja

28 Nov 2010 13:48

roligt att du har just den där bilden, för robert frågade om jag villa gå på balen med han igår! och såklart sa jag ja :)

Kommentera

Publiceras ej