Dag 06 – Min dag

0kommentarer

Som vanligt hade jag sjukt svårt att gå upp imorse, låg och drog mig lite för länge. Men var upp vid strax innan 8 för frukost mys och lite plugg. Dock gick plugget sjukt dåligt, så packade ihop och åkte till Iksu där grabbarna satt och pluggade.

På Droskan bjöds det på laxfilé med potatis och grönsaker, sjukt gott såhär på en fredag. Vidare mot en föreläsning där man fick ångest, tentan är om 2 ½ vecka och usch, fy o blä! Hem och sedan vidare på kors i taket "Just dance it", haha, jag har aldrig vart en danstjej, men jag tänkte utmana mig själv genom att gå på ett sånt pass. Efter uppvärmingen tänkte jag faktiskt , men med lite jälar annama utförde jag hela passet. Var sedan på gymet och lyfte lite skrot.

Nu har jag gjort kräftstjärtsås med pasta, vart dock inte lika gott som syrrans var..men men. Nu sitter jag o hänger framför Idol helt själv.


Kommentera

Publiceras ej