11 november

0kommentarer

Kl. 12.40 sitter jag på bussen hem till Enånger igen. Hatar att åka den där jävla bussen, kan dom inte bygga klart järnvägen så man kan ta tåget istället.

Imorn klockan 10 kommer den jobbiga stunden att vara, att ta farväl av min kära farfar och se alla nära och kära ledsna. Fy, vill inte!


 Igår hade jag iallafall en väldigt effektiv dag, vaknade och åt frukost, pluggade lite externredovisning (suck). For ner och köpte busskort, åt på droskan och sen upp på skolan för föreläsning. Vi slutade tidigare så jag passade på att fara ner på stan och uträtta några ärenden. Vidare hem för att sedan möta upp Sandy för Zumba, haha riktigt roligt, fick x-antal skrattanfall pga av tanten framför, nog för att jag är dålig, men hon tog fan pris.

Hemma hos mig åt vi varsin matlåda, kikade på tv och satte ihop min bokhylla som nu står där så fint under spegeln. Emlan kom också förbi och vi myste med lite te, grymt mysigt att ha flickorna hos mig, tråkigt att det inte blir så ofta!

Kl. 10 börjar lektionen, räkneövning, uscha, suck, fy och blä.

Kommentera

Publiceras ej